Після нетривалої перерви коментарі на моєму блозі знову увімкнені.
Вони були вимкнуті після того, як в блог почали поступати замовлення на саджанці, питання про ціну і наявність тих чи інших сортів. Оскільки цими питаннями займаються виключно продавці, які не працюють з блогом, то почалися певні збої.
В цьому записі я хотів би ще раз привернути увагу до організації комунікативних схем в діяльності нашого садового центру, від чого залежить чіткість нашої роботи.
Тому:
- Блог- це місце спілкування з питань винесених в записах на ньому. В переважній більшості це теми садівництва: сорти, агротехніка, новини галузі.
Питання ж комерційного напрямку такі як : наявність сорту, ціна, обслуговування учасників лежать в сфері відповідальності інших працівників, які обробляють їх за телефонами чи за допомогою електронного листування.
- Я часто проводжу майстер — класи по садівництву і повідомлення про ці заходи я доношу через запис в блозі. Відповідно можна залишати коментарі і побажання, проте суто організаційні питання хотів би попросити задавати працівникам по телефону чи за допомогою електронної пошти.
- У рідкісних випадках, коли потрібний особистий контакт зі мною, можна попросити передати мені слухавку або написати на той же самий e-mail з позначкою : «для Андращука О.Ф.»